7 Şubat 2012 Salı

Sanki Vasiyet Gevende


vasiyet...
Kimsenin fazlaca bilmediği aslında bilmesinide pek istemediğim bir gruptur Gevende ama bu şarkılarını ilk dinlediğimde ki o zamanlar bu klip yoktu kulağımda kulaklık söverek yürüyorum birden bu şarkı çalmaya başladı ve ilk notaların girmesiyle birlikte o ılık yumuşak ve kelimlerle dahi nasıl anlatabileceğimi tam olarak bilemediğim bir enerji  etrafımı sardı.Amaan Yarabbiiii!birde ne göreyim soğuk yol gitti yerine cennetten bir bahçe zuhur etti(zuhur ahaha çok güzel bi kelime)ve etrafım böyle yüzüne bakmaya doyamayacağın huri olarak nitelendirilen lakin benim ilik taaşşş vaaşşş betonnn diye laf attığım kızlar doldu.5 dakika 25 saniye boyunca bu alemde hangi hatuna yavşayacağımı tam kestiremeden gezdim durdum Tam birine avına odaklanan bir avcı misali odaklandıııım -argo tabiriyle götün götün hatuna yaklaşıyorum-şarkı bitmesin mi işte olacak ya offf elim ayağım titreyerek şarkıyı kaç defa başa sarıp dinledimsede boş aynı parelel evreni bidaha denk getiremedim 


O yüzden bu şarkı vasiyetimdir!!!Öldüğümde cenaze marşı olarak  kullanılsın Belli mi olur son dakika golü atarız  :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder